delavnica VLOGA TRŽNIH ZNAMK IN TRŽNO KOMUNICIRANJE

Vabljeni na delavnico
VLOGA TRŽNIH ZNAMK IN TRŽNO KOMUNICIRANJE
17. maj 2019, Faladur, Ajdovščina, Cesta IV. Prekomorske 61c

Na delavnici bosta priznana strokovnjaka s področja tržnega komuniciranja predstavila ključna dejstva in uporabna orodja za uspešno tržno pozicioniranje znamk in komuniciranje s porabniki.
Delavnica je namenjena vodstvenemu in strokovnemu kadru subjektov socialne ekonomije iz celotne Slovenije.

9:45 Registracija udeležencev
10:00 Pozdravni nagovor
// dr. TEA GOLOB, Fakulteta za uporabne družbene študije
10:15 Kako učinkovito komunicirati s kupci?
// dr. ANDREJ KOVAČIČ, PRO-ACT d.o.o.
11:30 Resnična moč tržne znamke
// LUČKA PELJHAN, I&S Aladin
12:00 Mreženje in pogostitev z lokalnimi dobrotami Vipavske doline
12:30 Štirje vogali tržno naravnanega poslovnega koncepta
// LUČKA PELJHAN, I&S Aladin
13:30 Delavnice na praktičnih primerih
14:45 Zaključek

PRIJAVE ZBIRATA Gregor Cotič, Slovensko združenje za duševno zdravje (ŠENT), gregor.cotic@sent.si in Erika Zuodar, Mestna občina Nova Gorica, erika.zuodar@nova-gorica.si.

O PROJEKTU INNO-WISEs
Projekt INNO-WISEs je namenjen dvigu digitalnih in podjetniških kompetenc vodstvenega in strokovnega kadra subjektov socialne ekonomije. V okviru projekta bodo izvedena srečanja in usposabljanja ter vzpostavljena platforma odprtokodnih in cenovno dostopnih digitalnih orodij ter e-tečajev. Projekt se financira iz transnacionalnega evropskega programa Interreg Srednja Evropa, ki spodbuja sodelovanje držav srednje Evrope. Povezuje 11 partnerjev iz Slovenije, Hrvaške, Italije, Poljske in Belgije.